Satovi-replike

04Nov08

cr-95_cartier_main-1142434525.jpgcena: ___

Oglas: SATOVI, replike, Audemars P, Armani, Breitling, Cartier, IWC, Montblanc, Omega, Panerai, Rado,Lange,Patek Philippe, Rolex, Vacheron K, Zenith itd, uvek nova kolekcija , muski i zenski. ( na veliko i malo) , garancija iz bg-a saljem kurirskim sluzbama ko nije u bg. kao i slike satova na mail.

tel: 063.383.278 / Kole

e-mail: kole101010@yahoo.com

teritorija: Srbija



16 Responses to “Satovi-replike”

  1. 1 aleksandar

    molio bih te da mi posaljes slike svih replika na ovu adresu.hvala unapred.

  2. 2 Luka

    Ako ti nije problem posalji mi slike svih satova i cene ako je moguce na ovu e-mail adresu!

  3. 3 gedzeti

    posaljite koletu (imate njegov mail u oglasu) isti zahtev. ovo je ipak samo oglas.
    🙂

  4. originala nema?

  5. 6 Monika

    Posaljite neke slike od ovih satova ako nije problem!

  6. ako nije problem da mi posaljes slike svih satova i cene na ovaj e-mail:luka.666@hotmail.com

  7. 8 Miloš

    Pošaljite mi fotografije ovih satova na mail.

  8. 9 igor

    posalji mi fotografije i cene na mail ako nije problem

  9. 10 shaki

    jel imas jos satovi,posalji mi slike i cene posto planiram za koji dan da pazarim sat

    shaki_was_here@yahoo.com

  10. ako se jos bavite prodajom replika, posaljite mi katalog na email.
    pozdrav

  11. 12 Slobodan

    Matori jel bi mogao da mi posaljes slike i cene tih replika na black_bgd1@hotmail.com

  12. 13 Djordje

    jel bi mogao da mi posaljes slike i cene tih replika na djordjem@nscable.net ?
    Hvala unapred!

  13. Posaljite mi slike i cene replika na adresu
    sdkovac@yahoo.com,
    hvala

  14. Kupujem sat cuo sam za tebe da su ti cuke proverene i da dajes garanciju pa bih te zamolio ako bih mogao da mi posaljes slike svih satova i cene.

  15. Kupujem sat cuo sam za tebe da su ti cuke proverene i da dajes garanciju pa bih te zamolio ako bih mogao da mi posaljes slike svih satova i cene. na plavi.r@eunet.rs


Оставите одговор

