MTS Internet VS Telenor Internet

20Oct08

Nakon pojave Telenor usluge korišćenja bežičnog Interneta na računarima za postpaid korisnike, koja je krenula da se promoviše vrlo agresivnom kampanjom nudeći besplatnu probu čitavih mesec dana, MTS je odgovorio sa svojom ponudom Interneta.
Većina korisnika misli da su ponude iste ali izgleda da nisu. Osim što MTS ima jaču mrežu / bolji signal (sto je jako bitno ljudima koji ne žive u samom centru Beograda), hajde da uporedimo delić ponude oba provajdera :

Telenor:
Ukoliko potpišete ugovor za mesečni paket STANDAR, koji nudi prenos 1.5 GB podataka:
1. na 2 godine
*uređaj za konekciju plaćate 2.969 din. (uračunat je pdv)
*Svakog meseca
treba da izdvojite 1.290 din (sa pdv-om 1.522 din)

2. na 1godinu za paket STANDARD:
* Cena uređaja drastično ide gore, te za pomenuti morate izdvojiti 7.969 din (uračunat je pdv)
* Mesečna pretplata
je ista1.290 din (sa pdv-om 1.522 din)

MTS:
Ukoliko potpišete ugovor za mesečni paket 3G NET PLUS i tarifni paket SUFT EASY, koji nudi prenos 2 GB podataka:
1. na 2 godine
*uređaj za konekciju plaćate 700 din (sa pdv-om 826 din)
* Mesečna pretplata je 1.300 din (sa pdv-om 1.534)

2. na 1godinu za paket SUFT EASY:
* uređaj za konekciju plaćate 1.700 din (sa pdv-om 2.006 din)
* Mesečna pretplata je ista1.300 din (sa pdv-om 1.534)

Pune ponude oba provajdera za Internet možete naći na sledećim linkovima:

Telenor Internet

MTS 3G Internet



11 Responses to “MTS Internet VS Telenor Internet”

  1. Koje su ovo cene, pa oni nisu normalni. A da, kad odes u roaming, moguce je da ti naplate internet ko svetog petra kajganu. (u Moskvi-najskupljem gradu na svetu, internet je mnogo jeftiniji nego u Srbiji). Da se zna.

  2. 2 Analiticar

    Internet se u Srbiji jos uvek vodi kao luksuzna roba te ponudjaci smatraju da imaju pravo da shishaju narod jer ako smo mogli bez interneta pre 10-15 godina nije nam ni sad neophodan. Verovatno trgovci u SR imaju od vlade (e namerno malo v) instrukciju da ako ne prodaju nesto sto je neophodno za zivot (hleb, mleko…) mogu da se ugrade koliko god pozele i niko nece da im zucne.

  3. 3 gedzeti

    Vlada je usvojila Ratelove pravilnike sto ce znatno sniziti cenu Interneta za krajnjeg korisnika vec pocetkom sledece godine, tvrde iz Ministarstva za informatiku.
    Clanak o tome uskoro sledi… 🙂

  4. 4 Analiticar

    Lepa vest, to po mojoj logici znaci da vlada smatra da je internet neophodan za zivot narodnih masa, haha. Ajd, cekam clanak, stvarno me zanima kako obrazlazu to sto su cene do sad bile ovako visoke.

  5. 5 gedzeti

    clanak je objavljen : )

  6. 6 Dragan paracin

    Znaci o0vako uzeo sam MTS 3G Internet hahaha koji je to sistem ???
    Dobio sam modem karticu ugovor na godinu dana sa dva giga inetrneta
    Znaci ja nemogu da iskoristim ni sto megabajta jer neradi kako treba
    slab signal prebacame u roming prebacame u GPRS sto nebi smelo gubi signal zaglupavi nemaga nigde .. Tako dasam od prvoga dana poceo sa reklamacijom i sva obecanja su se svodila da im repetitori u jagodini nerade ajd da sacekam bice bolje ..
    Otisao sam na dunavu region Negotina ista situacija sa signalom i jos me prebacuje u ROMING sto nebi smelo vrsio sam test svuda redom ..
    Jedino ispred Boljevca gde imaju repetitore tu je bilo zadovoljavajuce resio sam da vratim modem, i karticu jer to nije sto je receno i obecano ..
    ODem vec po koj zna koj put kod njih u paracinu gde sam kupio i vezao ugovor i sve sam ispricao da to neradi i da hcu da raskinem ugovor ,dobio sam odgovor da moram sve dvanaest rate da platim kada raskinem ugovor i da bolje sacekam da se to sredi da placam mesecne rate tako da saeda neznam ni sam sta da radim ..
    SSamo ovo je stvarno0 velika prevara nisam zadovoljan videcu dalje kako ce ispasti ..
    Ja bih najradije da raskinem ugovor

  7. kao mogu da proveravam kredit sa bezicnog modem interneta MF622

  8. 8 ckawos

    MTS- 3G NAVLAKUSA NEVIDJENA NE SECAM SE DA ME JE IKO U ZIVOTU OVAKO ZEZNUO. UZEO SAM PAKET OD 5GB ZA KOJI JE PRETPLATA 2500 DIN. KADA GOD PREDJEM 3 GB RACUN MI JE 50 EUR. ZA PROSLI MESEC PO NJIHOVOM BROJACU SAM POTROSIO 5GB OBRACUNALI SU MI PREKO 7GB I DOBIO SAM RACUN OD 9118.75 DIN. PRONASAO SAM NA NEKOM SAJTU DRUGI BROJAC PROTOKA SKINUO SAM DVA RAZLICITA I MTS-OV BROJAC JE BIO TRECI KOJI JE UJEDNO I ZABELEZIO I NAJVECI PROTOK KADA SAM SE ZALIO NA RACUN POSLALI SU MI LISTING KOJI NI BOG NE MOZE DA IZRACUNA. MOJ LICNI SAVET ONIMA KOJI SE RAZMISLJAJU OKO UZIMANJA OVOG INTERNETA DA BEZE OD OVOG KAO „DJAVO OD KRSTA“ INACE CE DOCI U SITUACIJU U KOJOJ SE JA NALAZIM. JEDVA CEKAM DA ISTEKNE UGOVOR I DA IM VRATIM MODEM. I KAKO JE DRAGAN IZ PARACINA NAVEO U SLUCAJU RASKIDANJA UGOVORA MORATE ISPLATITI PREOSTALE RATE U ZAVISNOSTI OD TOGA KOLIKO VAM JE MESECI OSTALO DO ISTEKA UGOVORA. MTS „IMATE (NE) PRIJATELJE“

  9. 9 Vlada

    Imam predlog za Dragana iz Paraćina. Dok čeka razrešenje svog „internet problema“, mogao bi da se pozabavi obnavljanjem znanja gramatike osnovne škole. Ili to korisnicima Interneta ne treba?

  10. Napokon da neko kaze nesto lose o mts-u!Svi se zale na Telenor i na njihov „los“internet!Ove dve mreze nude ove ponude samo za surf a ne za download,jer se to ne isplati.Primetio sam(100%provereno)da na Telenoru ujutru oko7h pa do 11,pola12 dosta brzi protok a tako je i uwece oko 10h pa swe do jutra!

  11. 11 SASA

    Ovaj telekomom modem je tesko sr*nje,nemaju pokrivenu 3g mrezu ni u velikim gradovima.Ja sam u Novom Sadu i u stanu imam 3g mrezu a na poslu na Novom Naselju nemam 3g mrezu i protok je katastrofalan,takodje koristim i ja i zena telekomove kartice postpaid vec 8 godina i postali su najgori operateru zemlji,stanje racuna ne mozes proveriti do desetog u mesecu kao da smo u kamenom dobu i rucno racunaju ko je koliko potrosio.Moj prijatelj je uzeo telenorov modem i svugde po gradu ima ekstra 3g si.gnal tj.dobar protok a takodje i sto se tice postpejd kartica naprave presek stanja za 2 dana.Prema tome zakljucujem da je telenor mnogo bolji operater od telekoma i u najskorije vreme cu preci na tu mrezu a telekom ako tako nastavi izgubice mnoge korisnike.Najbolje od svega im rade masine koje kucaju racune i opomene i sluzba koja iskljucuje ako zakasnis 1 dan u placanju


Оставите одговор

