Najpopularniji Torrent sajtovi

08Jul08

O popularnost BitTorrent-a nema sumnje, a koji su najbolji sajtovi nije lako odrediti. Iako je teško napraviti definitivnu listu najboljih torent sajtova jer treba uzeti mnoge faktore u obzir, od posećenosti, izbora sadržaja ili dizajna, kompanija Google je nedavno objavila top listu najboljih.

Malo bolje kad razmislimo, Google je možda i najkompetentniji da obezbedi ovakvu vrstu rangiranja obzirom da se preko njegovog mehanizma za pretraživanje vrši veliki broj pretraga Torrent sajtova.

Prema onome što je kompanija Google ustanovila najpopularniji Torrent sajt je mininova.org, slede ga thepiratebay.org, isohunt.com dok je na četvrtom mestu torrentz.com.



3 Responses to “Najpopularniji Torrent sajtovi”

  1. 1 sljiva

    zasto bas BitTorrent-a ?

  2. 2 gedzeti

    Zato što za razliku od drugih metoda za preuzimanje datoteka, BitTorrent maksimizuje brzinu kojom preuzima skupljajući deliće datoteke koju želite skidajući je simultano od svih ljudi koji je imaju. Najpopularniji je pri preuzimanju video i tv materijala jer pruža veću brzinu od drugih protokola.

  3. 3 valerio

    ja sve do sada sto mi je trebalo skinuo sam preko lime wire pro…i zadovoljan sam a torrent mi zakucava uzas a brzina mi je 1mb


Оставите одговор

