Tehnologija u službi ciljanog marketinga

02Jun08

Mi gledamo reklamu – reklama gleda nas! Zvuči nemoguće?

Jedna marketinška kompanija iz Pariza razvila je tehnologiju kojom se analiziraju ljudi koji gledaju reklamne plakate. Na ove plakate, tačnije bilborde, ugrađuju se minijaturne kamere koje skupljaju informacije kao što su vreme gledanja u reklamu, ali i pol i starost posmatrača.

Prikupljene ingormacije se šalju u kompaniju, a potom čuvaju u posebnim datotekama. Kamere ne skladište stvarnu sliku osobe pred plakatom, već na osnovu slike beleže ključne informacije.

„Bilbordi koji vas gledaju“ za sada se koriste u Americi, a cilj ovog neobičnog poduhvata je u tome što će se ova tehnologija u budućnosti koristiti za digitalne displeje kako bi se određena reklama prikazivala „pravoj“ osobi.

„Tinejdžeri ne gledaju reklame na kojima se nalaze slike frižidera ili automobila. Upravo zbog toga sledeći put kad pogledaju u reklamu na bilbordu, ona će na osnovu podataka koji prepoznaju uzrast i pol promeniti sliku na displeju i prikazati im nešto što bi ih interesovalo“, rekao je Džord Marfi, jedan od zaposlenih na ovom projektu.



No Responses Yet to “Tehnologija u službi ciljanog marketinga”

  1. Оставите коментар

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s


%d bloggers like this: