Magic Fireballs: Napravite goruću magiju u rukama

15Jan08

Ako ste poželeli da budete makar na 5 minuta madjioničar i da zadivite okolinu svojim nesvakidašnjim sposobnostima – pripremite se, Internet je omogućio da online naučite kako da to uradite.

Vodpod videos no longer available. from vodpod.com posted with vodpod

Nećemo ništa objašnjavati, klik na video na kome se nalazi tutorijal kako da napravite „Magic Fireballs“, malu plamenu kuglu koju možete da vrtite po rukama, a da se uopšte ne spržite.

Možete da zadivite svoje društvo, zaprepastite roditelje ili, ukoliko imate dete, sa Magic Fireballs možete da mu ulepšate rodjendan i automatski postanete omiljena osoba sve dece i super tata (ili super mama).



2 Responses to “Magic Fireballs: Napravite goruću magiju u rukama”

  1. 1 Muamer

    Ljudi, trik je super!!! Isprobao sam ga i nisam se opekao. Oklijevao sam na početku, ali kad sam uzeo zapaljeni smotuljak, izgledao sam kao čarobnjak. Nisam imao „goriva za upaljače“ pa sam malo improvizovao, koristio sam Fa dezodorant.🙂 Možete iskorisiti svaku zapaljivu tečnost umjesto onog goriva, samo je morate nanijeti na nekoj podlozi, nikako na ruci!!!

    Ocjena: 5/5

  2. 2 gedzeti

    a zamisli da upotrebis to na zurci.
    znaci, haos!🙂🙂


Оставите одговор

