Xwave S-80: MP4 plejer sa kamerom

12дец07

CproizvMarka Xwave je još jednom dokazala svoju konkurentnost na tržištu najnovijim modelom MP4 plejera S-80. Model S-80 je MP4 plejer modernog dizajna sa LCD displejom u boji od 2,8”. Oko prednje maske nalazi se elegantni metalni okvir koji dodatno štiti uređaj. Korisniku pruža odličan jasan, oštar zvuk i sliku koja je karakteristična za novu generaciju MP4 plejera.

Prikaz slika i videa iznad je očekivanja. Ima kapacitet od 2GB, poseduje FM radio, zanimljiv meni sa velikim izborom opcija. Ovaj model će sigurno osvojiti vaše simpatije. Posebno treba istaći digitalnu kameru od 1280×960 piksela sa digitalnim zoom-om, što ga izdvaja od ostalih modela MP4 plejera.

Karakteristike:

* Kapacitet: 2GB
* 2,8″ kolor LCD displej
* Digitalna kamera 1280×960 pixels
* Digital zoom
* Podržava audio formate MP3/WMA/AAC/MIDI/WAV
* Podržava video formate AVI/ASF/WMV/MTV/3GP/MOV/MPG/DAT/VOB/AKV
* Ugrađen zvučnik
* FM Radio
* Slot za SD karticu
* Slušalice
* Li-ion baterija
Firma NT Company je ekskluzivni distributer za naše tržište, a imaju i svoju maloprodaju u Beogradu, Makedonska 24.

3 Responses to “Xwave S-80: MP4 plejer sa kamerom”

  1. Bash mi je danas stigao!! Extra je, nemam rechi!! Brate… podrzava skoro sve Audio i Video formate (Izgleda da mogu chak da se stave titlovi na film, poshto podrzava i .txt dokument), neke igrice, al’ sranje… Kamera je bzwz, al’ ipak je dobra za MP4! Brzo se puni, a’l takodje se i brzo troshi (Mozda zato shto mi se nije razvila baterija), moze da se slusha muzika dok pretrazujesh meni, shto je prednost. Sve u svemu, 10/10 🙂

  2. 2 Baky

    hhh…ja konto da je kamera dobra al et kazu nevalja…jos ga nisam dobio…al ak je kamera sranje razbit cu ga odma…

  3. 3 Djordje

    Batali sve ovo što sam rekao. Prvo mi ispao iz džepa i odmah se pokvario, pa sam nekako uspeo da dobijem novi uz garanciju. Nekoliko dana kasnije, prebacio sam neke pesme koje mi nisu trebale, pa sam uzeo da ih obrišem u samom uređaju. Bilo je odprilike 10-ak pesama. Ja ostavio da se briše, i posle pet minuta ja pogledam, ono se izgasio MP4. Ja probam da ga upalim, samo vidim neku plavu pozadina s nekim slovima. Ne može da se pokrene. Priključim ga na USB pa da probam da ga formatiram jer tako piše, ono neće… Ne preporučujem vam ništa od ove kompanije XWave. Katastrofalna je…


Оставите одговор

